sobota, 4 stycznia 2014

Bal Bożonarodzeniowy

Pod magicznym sklepieniem                                   
Granatu nieba, 
Usianego gwiazdami,
Tańczy kilkaset osób,
Ustawionych parami. 

Płynie głośna muzyka,
Zagłuszając wszelkie rozmowy.
Leje się kawa i kremowe piwo,
Gdyż jest to Bal Bożonarodzeniowy.

Na tej sali każdy jest kimś innym,
Niż dotychczas:
Hermiona wróżką w różanej sukni,
Ginny elfką w szmaragdowej.

Dziewczęta cicho się śmieją,
Weseli chłopcy żartują.
A wokół krążą niespokojne duchy,
Aurę tajemniczości snując.

3 komentarze:

  1. Naprawdę podobają mi się twoje wiersze. Przyznam się bez bicia, że przy jednym z nich się popłakałam. Pisz dalej
    i ciekawa tematyka-Hogwarcka. ;)
    Zapraszam na mój blog z opowiadaniem, ale ja i tak nie mam takiego talentu jak ty. Bedę wdzięczna za komentarz.
    http://moje-sos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa! Znowu Harry Potter! WIELBIĘ TWOJE WIERSZE!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za kom wejde na pewno :) dla mnie każdy kom jest na wagę złota :D sprobuje sie odwdzięczyć

    OdpowiedzUsuń