niedziela, 12 stycznia 2014

Witaj Hogwarcie!

Znowu nie opanowałam pokusy umieszczenia kolejnych dwóch wierszy na temat Hogwartu. Mam fioła na jego punkcie, dlatego trudno mi myśleć racjonalnie. Zapraszam do oceniania i komentowania. Każdy komentarz jest dla mnie na wagę złota.


Uniesienie chwili
Zapiera dech,
Powoduje łzy
W obliczu przyszłości,
Co rzuca na nas głębokie cienie.

Krzyżuję z Twoim moje spojrzenie,
Próbując oszukać przeznaczenie.


Łopot peleryny,
Odległy ryk smoka.

W powietrzu czuć
Już zapach ognia.
Górę bierze strach,
Chcą cofnąć się śmiałkowie,
Lecz bezowocne to pragnienie.

Słychać szelest skrzydeł,
Smok już coraz bliżej.
Wznoszą się nad ziemię cztery postacie.
I mkną coraz szybciej,
Wznoszą się coraz bardziej.
Wśród szumu wody,
Wśród szumu drzew,
Szukają potwora,
Który strzeże skarbu.




6 komentarzy:

  1. Turniej Trójmagiczny, cud i miód. Uwielbiam twoje wiersze i naprawdę spędzam miło czas przy ich czytaniu. Wyglądam kolejnej notki i mam nadzieję że faza na Hogwart ci nie minie, bo naprawdę super wychodzi ci tematyka.
    Czarujesz mnie słowami jak Harry różdzką Patronusa.
    Może coś napiszesz o Severusie i jego miłości do Lili za czasów szkolnych?
    Tylko taka sugestia...
    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://moje-sos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie dzieki, nie sadzilam ze moje wiersze komukolwiek się spodobają ;D ja takze czytam twojego bloga i czekam na nastepny rozdział ;)
    nie wiem, czy juz pisalam ale tez obserwuje twoj blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nowy rozdział :)
    http://moje-sos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ok. wejdę ale co najwyżej w piątek ;) nie mam czasu na tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie piszesz, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń