piątek, 17 stycznia 2014

Zimowy wierszyk i dialog nr 2

  Wirują w tańcu śnieżne drobiny

Niczym tancerki z lodu.
W niewoli wiatru pląsają dziko -
Istoty porwane za młodu.

W dali gromada uśpionych drzew,
Obdartych ze swych szat przedwcześnie.
A to wszystko jest tylko widokiem
Zza okna, niczym więcej.

I choć wciąż wyciągam do okna tęsknie ramiona,
To nadal tkwię po jednej stronie okna - uwięziona.
   

--------------------------------------------------------------------------------------------------------- 


Dialog nr 2 

Harry i Ginny oglądają swój nowy dom.


Harry: Ten dom to szczyt naszych marzeń! 

Spójrz tylko na te widoki! 
Na słońce,
Co niknie między pagórkami
I czerwoną łuną błyska...
Wierzchołki drzew skąpane w jego świetle.

Ginny: A w dali kołyszą się łany zbóż
Miarowo,
W takt usypiającego słońca.
Ach, ten widok bliski mi sercu.
Mogłabym patrzeć nań bez końca. 

Harry: A więc nie traćmy czasu,
Zapraszam cię na zwiedzanie domu!

Rzuca klucze.
Ginny otwiera i głęboko wdycha jego woń.

Ginny: Zapach jego jest całkiem obiecujący,

Jak świt 
Niesie nowe nadzieje.

A wnętrze, czuję, że nie mniej będzie kojące.


Proszę o szczere komentowanie bez skrupułów! 

6 komentarzy:

  1. W komentarzu pytałaś o nagłówek. Robię go w photoshopie, a potem przerzucam na inny format. Jeśli chcesz mogę ci taki zrobić. (widzę, że nie masz)
    Jak coś to pisz na GG:
    49553952
    Co do posta, to jak zwykle genialny :) Nie będę się rozpisywać bo i tak sama wiesz jak jesteś utalentowana.
    Pozdrawiam Trill

    OdpowiedzUsuń
  2. bzdury :) jestem podrzędną twórczynią bazgrołów, jak miliony osób na świecie XD
    Co do nagłówka to niestety ciężko by było mi taki zrobić, bo trzeba by zmieniać całe tło i czcionkę. Nie wiem, czy byłabym w stanie to zrobić, poza tym zgłosiłam się do kilku ocenialni i na razie nie moge niczego zmieniać. Moze zamowie kiedyś szablon na jakiejs szabloniarni, ale na razie sie z tym wstrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojawiła się ocena twojego bloga :)
    Zapraszam http://ocenialnia-blogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje, zaraz wchodze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do treści nie mam zastrzeżeń, co więcej jest cudowna! <3 Ale popracowałabym nad wyglądam :P http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za kom. A co do wyglądu, to nie mam już siły ani ochoty. Żaden z gotowych szablonów nie jest dobry, a nie mam na razie ochoty robić własnego, zwłaszcza, że nie mam już więcej wierszy, przynajmniej na razie.

    OdpowiedzUsuń