czwartek, 16 stycznia 2014

Niezwykły spacer oraz dialog między Ginny a Harrym

Przepraszam, że dialog taki krótki, ale natchnienie spłynęło na mnie w szkole, a potem już nie wróciło w takiej samej postaci. Mam więc kilka takich fragmentów, lepszych, gorszych. 
Właściwie to powoli kończy mi się repertuar. Zostało mi kilka na krzyż marnych dialogów. 
Mam nadzieję, że nie są bardzo kiepskie. Zapraszam do komentowania :D

      Dialog 1


Ginny: Porzućmy magiczną szkołę

           I jej ruiny niewesołe,
Wraz z Zakazanym Lasem, 
W którym
Wciąż unosi się aura śmierci
I czyni go jeszcze bardziej ponurym.


Harry:  Tak, zapomnijmy o naszej przeszłości,
            Przejmijmy los w ręce swoje,
 Zapomnijmy, co znaczą
Wszelkie trudy i znoje! 


Senne marzenie

Powiodę Cię leśną ścieżką

I wstąpimy do baśniowej krainy.
Ujrzymy pyszne wróżki nad lustrem wody,
Dalekie ryki smoków usłyszymy.

A kiedy nadejdzie noc gwiaździsta,
Niewinne drzewa staną się dzikimi ostępami,
Senne driady powrócą do swych drzew,
Pląsające chochliki zawładną polanami.

Odezwą się nocne ptaki,
Sowy wyruszą na polowania.
A my po części zapragniemy stąd uciec,
Lecz ta druga część chętnie by została.

I tak rozdartych w wewnętrznym konflikcie
Zawoła nas cicho leśna polana.
My odpowiemy na jej wołanie
Po krótkiej chwili wahania. 

Ukołysani do snu
Przez tajemnicze nocne odgłosy
Popłyniemy do krainy marzeń,
Nie zważając na chłodne krople rosy. 

4 komentarze:

  1. bardzo ładnie napisane

    obserwuje

    http://my-body-dies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zresztą jak zwykle. Co prawda nie jest tak inspirujące jak wiersze, ale też miło się czyta, niesamowite że napisałaś coś takiego w szkole.
    Ja nie potrafię się ani trochę skupić wśród całej tej wrzawy i niepotrzebnego gadania i marnowania tlenu.
    Pozdrawiam serdecznie i weny życzę :)
    Ps: wzięłam udział w ankiecie którą dałaś mi pod komentarzem.
    Właśnie skończyłam notkę: serdecznie zapraszam;
    http://moje-sos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie dziękuję za głos ;) Wejdę jak tylko znajdę czas

    OdpowiedzUsuń