poniedziałek, 27 stycznia 2014

Nominacje do LBA

 Dostałam aż cztery nominacje do Liebster Blog Award, z czego jestem niezmiernie dumna i wdzięczna. Pragnę podziękować Trill Jellyson, Natalii Adamczewskiej, Marice J i Kindze Kobus. 
   Niestety nie znam aż tylu dobrych blogów, a poza tym dostałam też nominację na swoim drugim blogu, więc ograniczę się do odpowiedzi na pytania. 


      Pytania od Trill Jellyson


1. Co jest dla ciebie najważniejsze?


Trudne pytanie. Można by długo wymieniać. Ale na pierwszym miejscu jest rodzina.


2. Jak spędzasz/spędziłeś te ferie? 

  W moim wojewódzwie jeszcze się nie zaczęły. Nie mam żadnych konkretnych planów oprócz blogowania, oglądania filmów i czytania :)

3. Kawa czy herbata? Dlaczego?

Nie pijam często herbaty, a kawy to już w ogóle. Jeśli miałabym wybierać, to już wolałabym kawę.

4. Jaka była twoja pierwsza miłość?

Pytanie o prawdziwą osobę? To nie, nie jestem taka stara :) Ale jeśli chodzi o bohaterów książek, to Harry Potter. I chyba nadal mi nie przeszło, chociaż trochę już ochłonęłam. 

5. Masz jakieś uzależnienie? Jakie?

Oj, długo by można wymieniać. Na pewno blogowanie, Harry Potter w każdej postaci, dobre książki, czekolada i lody Grycan.

6. Jakie masz wady? Wymień trzy.

Chorobliwa nieśmiałość, sklerotyczka, tchórzostwo. 

7. Jakich ludzi nienawidzisz?

Nie cierpię lizusów. Owszem, czasami sama nie mam odwagi powiedzieć czegoś wprost, ale to nie jest to samo, co jawne oszukiwanie jakiejś osoby. 

8. Twój ulubiony deser?


Maliny, a na drugim miejscu lody czekoladowe. Uwielbiam też świeże mleko od krowy.

9. Jak twoi znajomi/rodzina odbierają fakt, iż piszesz bloga? 

Cóż, raczej obojętnie.

10. Jak wygląda twoja piżama? 

Hmm, mam ich pełno. 

11. Masz ułożyć krótki wierszyk wyrażający kim jesteś. Jak będzie on brzmiał?


Niestety, żadnych pomysłów. Wena została zupełnie wyczerpana :(





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz